Kodeks pracy od jakiegoś czasu wymaga, aby zapewnić pracownikom stały dostęp do picia w miejscu pracy. W związku z tym coraz więcej firm decyduje się na to, żeby kupić lub wynająć dystrybutor do wody. Ile tak naprawdę wynosi cena za użytkowanie tego sprzętu? Na co zwrócić uwagę przy zakupie wody do firmy?
Ile to kosztuje?
Przede wszystkim należy mieć świadomość, że firmy oferujące dostarczanie wody zwykle wychodzą naprzeciw oczekiwaniom klientów, które są przed nimi stawiane, dlatego hurtowy jej zakup będzie z pewnością korzystnym rozwiązaniem. Koszt niespełna dwudziestolitrowej butli wody to około dwadzieścia złotych, co jest, trzeba przyznać, niezwykle przyzwoitą stawką, biorąc pod uwagę ceny wody butelkowanej w supermarketach.
Wynajem dystrybutora
Aby jednak woda do biura była przystępna pod względem konsumpcji, należy zapewnić odpowiedni dystrybutor wody. Istnieją ich różne typy, ale najbardziej powszechny i opłacalny jest dystrybutor butelkowy – to urządzenie znane ze wszelkich przychodni czy szpitali. Istnieje opcja, aby rzecz jasna kupić ten sprzęt na własność, ale istnieje także niezwykle korzystna pod względem finansowym możliwość wynajmu – miesięczny czynsz za dystrybutor wody to najczęściej kilkadziesiąt złotych.
Dlaczego warto?
Woda do biura jest konieczna dla dobrego samopoczucia pracowników. Dlatego nie powinno się oszczędzać na liczebności dystrybutorów oraz jakości wody, na której cotygodniowe dostawy się decydujemy. Na pewno wpłynie to także na efektywność pracy.